Saturday 13 August 2016

Ketam

Lumrah ketam asal berjalan jer mesti nak senget. Asal senget jer mesti tengah berjalan. Tapi senget ketam bukan bermaksud ketam tu sewel. Kalau terkejut ketam mungkin boleh berjalan betul macam orang jugak. Kalau tak percaya boleh lah cuba. Tengok sapa sewel ketam ke kamu hi3. Cerita ketam ni sama lah dengan aku. Asal bercakap jer mesti nampak serius. Asal serius jer mesti dok bercakap. Jadi kata lah apa pun muka ketat ke serius ke muka aku memang macam tu. Mak aku dengan beanie aku takde masalah pun dengan pesen aku sebab dia orang tahu dalam hati aku ada taman. Jenis bunga apa yang ada dalam taman tu pun dia orang tau he3. Nak bagi aku senyum atau gelak mudah je cuba lah buat kelakar. Bagi aku orang yang asyik senyum dan gelak tak tentu pasal tu mungkin skru dia longgar sikit ha3. Apa pun aku ucapkan berbanyak terimakasih kepada rakan2 yang bagi pujian semangat nasihat komen dan kutukan tak langsung. Aku ok ja. Yang penting anak bongsu aku kiki kata abah dia haibat. Dan dia masih lagi pelik dan hairan dok tanya camana abah dia boleh masuk dalam tibi ha3

#kesianketam

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment