Saturday 22 October 2016

Mukabuku

Saya terima banyak permintaan untuk menjadi rakan mukabuku saya samada dari orang yang saya kenali atau tidak kenali. Friend base saya tidak ramai.

Ia terhad kepada ahli keluarga, rakan sekampung, sekolah, universiti dan sekerja, bekas guru dan pensyarah yang saya hormati dan anak didik yang saya kenal saja.

Posting saya pun terhad kepada rakan mukabuku saya sahaja kecuali posting ini dan beberapa yang lain yang telah diset sebagai public.

Jadi saya mohon berbanyak maaf jika ada permintaan yang tidak dapat saya penuhi walaupun mungkin kita saling mengenali atas alasan2 tertentu.

Namun mukabuku rasmi saya (Prof. Dr. Noor Azizi Ismail) terbuka kepada semua. Saya juga ada akaun LinkedIn, Twitter selain Insta dan blogspot. Yang tu semua public.

Terimakasih.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment